2012年8月13日 星期一

夢想成真的一天 ♥ ONE PIECE

這一次來到了南投埔里,最大的目的,想必認識我的人都會知道爲什麽我最期待這一天。
史上最大戰役《頂上決戰完結篇》!!
I am here in Nantou Puli. The biggest aim of coming here is that I want to meet my favourite Japanese Manga character--ONE PIECE.
Please take a look with the photo below if you got no idea what is One Piece.

我終於來到了夢寐以求的樂園,樂得灑花跟轉圈~~
纜車都印有草帽海賊團的成員。
I had dreamt for many days and nights for the day to come. I feel happy when I had finally got to this place.

門口的三座塑像在迎接我咯!
火拳艾斯,紅髮傑克,蛇姬漢庫克
There was three character statue welcoming us at the front door of the exhibition hall.


小丑巴基船長和會旋轉的Mr.2.
Captain Buggy and Spinning Mr.2.

被捉去關還能這麼開心的兩個人。


草帽魯夫和火拳艾斯。
Luffy and Ace.

白鬍子的背影也太帥了吧?
He looks so man~!

太陽號好壯觀!
Wow!

都和大家合照了。XD
I had finally took photos with all of the member of my favourite characters.

接下來是拼圖藝廊。
Puzzle Gallery.


飛天梅利號~
Another "Wow!"

我要成為海賊王!!我是瘋了吧?哈哈……
I really like this much! Am I crazy? LOL

這一天的行程接近尾聲了。是時候和海賊王說再見了。
It was time to go back to the reality. Good bye One Piece! I had a wonderful day here.

♥ By Joyyi ♥

沒有留言:

張貼留言